ویارئال 2 – رئال مادرید 2: زور رونالدو و بیل به داور نرسید...

 

 

اولین بازی گرث بیل با رئال مادرید و اولین گل او با پیراهن سفید رئال را نتوانست به پیروزی برساند و تیم تازه‌صعودکرده ویارئال در خانه خود یک تساوی دو بر دو از رئال گرفت. هر دو تیم سه بازی قبلی خود را برده بودند و اکنون با این تساوی ده‌امتیازی می‌شوند.

کارلو آنچلوتی در این مسابقه به بیل و آسیر ایارامندی برای اولین بار در ترکیب ثابت بازی داده بود.

 

http://upload7.ir/images/69222812462382370121.jpg

ویارئال بازی را عالی آغاز کرد و موقعیت‌های فراوانی ساخت که دیه‌گو لوپس با نمایش حیرت‌انگیز خود آنها را مهار کرد. سرانجام ویارئال در دقیقه 21 به گل رسید. کانی این گل را با شوتی خوب به گوشه پایین دروازه زد.

 

حملات زردپوشان ادامه داشت و لوپس واکنش‌هایی فوق‌العاده نشان می‌داد.

 

رئال در دقیقه 39 به گل تساوی رسید و گل را هم بیل زد. دنی کارواخال از سمت راست نفوذ کرد و سانتری تیز انجام داد که بیل خود را پرتاب کرد و آن را گل کرد.

 

در دقیقه 54 ویارئال باید گل دوم را می‌زد اما در حالی که خائومه کاستا تنها دو مدافع را در دروازه رئال می‌دید ضربه‌اش را به بیرون زد.

 

رئال در دقیقه 64 گل دوم را زد. کریس رونالدو حرکتی را آغاز کرد و توپ را به کریم بنزما سپرد. ضربه بنزما بلوکه شد و به رونالدو رسید و ضربه او با برخورد به مدافعان و برخورد دوباره با او به درون دروازه غلتید.

 

این برتری ده دقیقه ادامه داشت و پس از آن که لوپس شوت کانی را دفع کرد توپ به جیووانی دوس‌سانتوس رسید و ضربه او با وجود واکنش خوب لوپس به درون دروازه رفت.

 

در سمت دیگر میدان یک بار آنخل دی‌ماریا در محوطه جریمه ویارئال سرنگون شد که داور این بار هم در حالی که به نظر می‌رسید باید اعلام پنالتی می‌کرد دستور به ادامه بازی داد.

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 24 شهريور 1392 ا 22:29 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.